DAILY TRAINING

DAILY TRAINING IN THE TIME OF CORONA - APRIL NEWS

IN STUDIO: Due to the circumstances we have to set a limit on 11 individuals per class, starting from 3rd of April. This will continue for as long as physical distancing is needed. For classes in studio, see the schedule below.

EXTRA OPEN STUDIO: The middle and/or small studio will be open during daily training times for those of you that want to do your own training there.

LIVE STREAMING: We are live streaming some daily training classes at Danscentrum Syd's fb page - dates and times time will be announced on our fb and instagram and in the daily training schedule.

Note: We will publish information on the status of classes and streaming from week to week!

SCHEDULE

OPEN STUDIO

In addition to daily training: Monday, Wednesday, Friday 09.30-10.30 we offer an open studio for members that do not want to take the daily training. The small or middle studio will be reserved for this time. NOTE! This time is extended during corona times and the following limitations of the daily training capacity.

ABOUT CLASSES & PEDAGOGUES

Laura Cheesman

"I give a well structured ballet class with a high focus on strength and musicality. My class is aimed to suite professional dancers from different genres."


Laura Cheesman received her dance training in New York at Eglevesy Sclool of Ballet and The School of American Ballet. She danced professionally with American Ballet Theater, Metropolitan Opera Ballet, Universal Ballet, Malmö Baletten and Skånes Dansteater.

Carousel imageCarousel image

Magnus Lundgren

"Jag kör en ganska klassisk och basic grundläggande jazzuppvärmning som innehåller lite av det mesta och för hela kroppen. Lite uppmjukning, lite yoga, lite danselement, och teknik. Sen kör jag diagonaler med fokus på piruetter, grand battements och hopp. Sedan avslutar jag med koreografi. Gillar att kasta ut mycket material på en gång, lite som en auditionworkshop. I mitt koreografimaterial vill jag lägga fokus på de små detaljerna, stilförståelse, teknik och uttryck."

Magnus Lundgren är utbildad musikalartist vid Balettakademien i Göteborg och har medverkat i över 20 musikalproduktioner på Cirkus och Oscarsteatern i Stockholm, GöteborgsOperan, Malmö Opera, Nöjesteatern i Malmö och Det Kongelige Teater i Köpenhamn. Han har även verkat proffessionellt som koreograf och koreografassistent, och undervisar flitigt sedan åtta år tillbaka med uppdrag på bl.a. Balettakademien i Göteborg, Lunds Dans & Musikalgymnasium, Rydbergs Dance Academy och Dansstidion No1 i Malmö. Magnus undervisar i musikaljazz och hämtar influenser och inspiration av erfarenheter, nya som gamla, i yrket.

Jonas Svensson

"Min klass följer i grunden balettens uppbyggnad men är anpassad för moderna dansare. Jag fokuserar mycket på musikalitet och att det ska vara dansant och organiskt. Jag brukar variera musiken mellan olika musikstilar i min klass. Allt från jazz, populärmusik, folkmusik, balettmusik mm. Detta tror jag kan hjälpa dansarna att förhålla sig friare till rörelserna och att göra rörelsen till sin egen och inte falla in i invanda mönster."

Jonas Svensson är ursprungligen från Stockholm men har bott i Malmö i ca 16 år.

Jag är utbildad danspedagog och dansare vid Danshögskolan i Stockholm. Större delen av min karriär har jag jobbat som dansare i Skånes Dansteater. Jag var även med och startade dansgruppen Rytm bà som jobbar med stepp och rytm i kombination med modern dans.

I Skånes Dansteater har jag även jobbat som repetitör i flera omgångar. På senare år har jag även jobbat en del med teater bl. a. på Malmö Stadsteater.

Carousel imageCarousel imageCarousel image

Philippe Blanchard

"A slow and gentle start for the body after it has been at rest overnight. Sensorial and introspective in its’ approach to thoroughly awakening body, mind and creativity.

Focus and time will be dedicated to discovering and moving through a connection to our skeletal structure, and in turn, to our different bodily systems. As participants, you will be guided continuously throughout your exploration."

Philippe Blanchard has created both independent and commissioned performances at the forefront of Swedish contemporary dance and the European dance companies for nearly twenty years. His works developing into installation-like studies with skilled performers and untrained performers.

Suggesting rather than telling, Blanchard’s finely layered pieces address the creative potential of each viewer by making room for interpretation, uncertainty and wonder while consistently providing subtle details to rely on. An adventurous artist daring to explore unknown subjects and methods, he develops his expression in a continual process of investigation where every project is bound to its own rules while moving consciously forward from the previous one.

After creating works such as “Airbag”, “Noodles”, “Quiproquo”, “One’s company, “How about you?” which toured in more then 14 countries, Philippe decided to relocated himself in U.K where he created two works ” This is that” and ” There are no such thing such as silly things”.

Carousel imageCarousel imageCarousel image

Jacob Walleberg

"På mina klasser bygger vi teknik och styrka under uppvärmningen och fokus ligger på funktionalitet.

Jag försöker mer och mer inkorporera mitt PT-tänk i klassupplägget vad gäller övningarnas syfte.

När vi väl kommer till koreografier är fokus på musikalitet, dynamik och dansglädje!"


Jacob Walleberg är utbildad dansare på Balettakademiens dansarutbildning i Stockholm samt utbildad PT genom Safe-academy. Jacob har jobbat mest som musikalartist men också bl.a. som showartist på Wallmans i Köpenhamn och två år som modern/jazzdansare i kompaniet Oslo Danse Ensemble.

Han har jobbat på Oscarsteatern, Uppsala Stadsteater, GöteborgsOperan och Malmö Opera i musikalerna La Cage aux Folles, Top Hat, Billy Elliot och Spelman på taket.


Lidia Wos

Daily training, Workshop – Action based choreography

”Jag startar dagen med en klass som är baserad på den klassiska balettens grunder men med en modern twist. För mig är det viktigt att det finns ett bra flöde i övningarna och att arbeta organiskt med hela kroppen. Jag fokuserar mycket på kvaliteten i varje enskild rörelse. En viktig aspekt med klassen är att vi ska bli uppvärmda och redo för resten av dagens övningar, oavsett om du ska delta i workshopen eller om du ska vidare till andra uppgifter.

I workshopen kommer vi att arbeta med material från några av mina tidigare koreografier för att du som deltar ska få en känsla för mitt rörelsespråk. Vi arbetar vidare med kreativt skapande där vi provar på olika sätt att skapa ett rörelsematerial. I mitt koreograferande tar jag ofta min utgångspunkt i vardagliga rörelser och situationer. Jag använder en egen metod som är baserad på aktioner eller handlingar. För mig handlar det om att utgå från och plocka fram det naturliga rörelsespråk som alla har och dagligen använder. Allt kan omvandlas till koreografi. För mig är det koreografiska hantverket mycket viktigt och jag lägger stor vikt vid alla små detaljer.

Jag tycker också att det är spännande att testa olika sätt att förhålla sig till rummet, scenografi och olika objekt. Kroppsmedvetenhet och scennärvaro är komponenter som hela tiden är närvarande.

Jag utlovar en inspirerande upplevelse fylld av lust, glädje, och kärlek till dansen och rörelsen som uttrycksmedel.”


Lidia Woś är en frilansande dansare och koreograf med över 25 års erfarenhet från olika danskompanier och institutioner i bland annat Sverige, Polen, Tjeckien, Nederländerna och USA. Under sin karriär har hon mött ett mycket stort antal koreografer, dansare, pedagoger och klasslärare. Hon har arbetat med allt från klassisk balett och dramatisk teater till modern konceptuell dans och samtida dansteater. Baserat på sina erfarenheter har hon utvecklat en egen arbetsmetod och stil som bygger på ett organiskt rörelsespråk, lustfylld uppfinningsrikedom och respekt för sin omgivning. Detta är något som genomsyrar såväl hennes eget skapande som hennes undervisning.

Carousel imageCarousel imageCarousel image

Marie Sol Sandberg

"Jag ger en väldigt fysisk jazz klass med fokus på hela kroppen, hela tiden. Jag gillar att leka med musiken och uttrycket och kombinerar många stilarter. Lovar svett, hopp, snurr, spark och kul!"


Marie Sol är utbildad modern- och jazzdansare från IWANSON i München. Sen hon blev klar i 2003 har hon jobbat i Danmark, Tyskland, Barcelona, Norge och Sverige med allt från musikal, show och tv till moderna produktioner. Senast dansade hon tillsammans med Matthew Bade i Jeanette Gostomskis Dansinstallation, Nya Vinklar, koreograferat av Kirstine Ilum. Marie Sol har även varit koreografisk assistent och rehearsal director hos Somatic Noise och Gazart.

Pietro La Loggia

"The Gyrokinesis method is a movement method that gently works the entire body, opening energy pathways, stimulating the nervous system, creating functional strength through rhythmic, flowing movement sequences.

Each class begins on a chair with a gentle warm up sequence followed by a series of fluid spinal motions which increase range of motion. Class continues on the floor with exercises followed by a rhythmic standing sequence that incorporates balance, and cardiovascular exercises; then ends with a calming, unwinding to prepare the body and mind to reintegrate with the every day world."

Pietro La Loggia is born in Italy. He has been working as a professional dancer since 1995.

He has worked in France, Germany, Holland, Denmark, Italy, and Norway. Pietro is based in Sweden since 2001, worked in Norrdance, Skånes Dansteater, and guest in different small projects and theater companies. Pietro discovered GYROTONIC® in 2008 after his injury.

In 2011, he got his final diploma to teach GYROTONIC® Expansion System.

He also has got an extra diploma, GYROTONIC® for dancers in 2013. He finished the first part of diploma of GYROTONIC® Level 2 in 2016.

In 2014, He got his diploma to teach GYROKINESIS®.

He upgraded his study, ‘GYROKINESIS® Happy Move’, which is combined with music. He teaches GYROKINESIS® classes in Skånes Dansteater and different freelance dance/theater groups.

Carousel imageCarousel imageCarousel image

Corrado Di Lorenzo

"In my classes I aim to give to the dancers the possibility to improve their own ballet technique, without neglecting the freedom of moving in the space."


Corrado received his bachelor in “Ballet Pedagogy” at AMTII (Academy of Music and Dance Art) in Plovdiv, Bulgaria. As a professional dancer he has been working at Sofia National Opera and ballet, where he danced in all the repertoire of the company as corpus de ballet and demi soloist in some production such as:

“In the Middle Somewhat Elevated”, “Swan Lake”, Sleeping Beauty” and others.

He is now working as a freelance dancer and ballet teacher.


Carousel imageCarousel image

Rumiko Otsuka

"My contemporary class is influenced by Cunningham and Limón techniques, also utilize release technique to find dynamics in the movement.

The class starts slowly with a simple series of exercises to warm up all the muscles and joints and aim to find articulations of the back as well as an organic way of moving.

Continue with floor exercises, which will strengthen core and right coordination of the body. Through the class I will guide to build up awareness of space and directions.

Class finishes with longer dance sequence to challenge dancers to find musicality, dynamics and individuality."


After Rumiko Otsuka graduated Arnhem Dans Academie in Holland 2001, she started her professional career as a dancer in Norrdans(SE).

She joined Skånes dans teater(SE) in 2005. She also worked different choreographers among, Recoil Dance Group/Tina Tarpgaard(DK), Zappala Danza(IT), Khamlane Halsackda(SE/UK), Somatic Noise(SE/DK), Camilla Stage(DK). She is a member of Nya Rörelsen and produces her own dance productions since 2013.

Kirstine Ilum

“My class is a embodied and explorative improvisation based practise, bringing in elements from yoga, authentic movement, breathwork and the felt experience of being a human body. Im very inspired by energywork and body Mind centering.

We will combine the alignment of the body with the connection to the floor and adding awareness of the breath to accomplish greater strength and explosivity.”


Kirstine Ilum has slowly moved from the stage to behind the scenes and has worked as a choreographer, teacher, producer, projectmanager, curator, co-founder, rehearsal director, tour manager, editor, driver, administrator, fundraiser, board member and mother. Latest Kirstine has worked with Skånes Dansteater as a Rehearsal Director in 2014 and 15.

Kirstine Ilum is the co-founder and director of the Malmö based dance company Somatic Noise.

Lotta Sandborgh

Jonglering, koordination med bollar som redskap. 22 juni 10.00-11.30.

I dansens rörelsemönster handlar det ofta mycket om estetik. Men om vi tar bort estetiken och bara rör kroppen i det mest effektiva sättet, kopplas helt andra mekaniker in. Genom spelet med bollar hjälper det dansaren till att hitta naturliga spirals, impulser och praktiska rörelsemönster. Allt detta plus koordination, att utnyttja sina reflexer och reaktionstider, är en väldigt bra egenskap att ha som dansare (och helt vanliga människor), och man kan applicera det i alla situationer. Vi utforskar jonglering, enkla partnerövningar och provar på olika uppgifter som handlar om kroppens förhållande till bollen.

"Detailed Stories" 24 juni 10.00-11.30.

Vi sätter ett förstoringsglas mot överkroppens roll i dansens uttrycksspråk. När vi kan använda hela kroppen är det lätt att hitta momentum, "gömma" sig i rörelse och låta sig följa efter i kroppens mönster. Men när vi bara tar överkroppens förmåga till rörelse, handlar det mer om stationära rörelser, till att formulera berättelser, känslor och uttryck. I denna workshopen utforskar vi hur vi kan bli mer medvetna och jobba mer detaljerat med överkroppen. Vi utforskar olika moment som tempo, rörelsekvalitéer, koreografi samt komplexa mönster.

Fotograf Detailed Stories: Nicholas Crepea Airportraits

Fotograf Jonglering: UWE August Everding Theater Akademie


Carousel imageCarousel imageCarousel image

Karin Bergman

”...Någonstans, någon gång, rör sig en grupp dansare i spiraler, cirklar och slingor runt sig själva och i rumsliga banor. Genom att fläta och väva danserna till olinjära mönster, förvirrar de dess början och slut. Som mästare av tid och rum, vaggar de sin omgivning till ett altererat tillstånd. Dansen fungerar som ett ankare för att uppleva tiden som passerar, som är hopflätad med den konstanta och pågående förändringen, i alla processer här och nu. Detta förändrade upplevelsestillstånd pågår i vad som skulle kunna vara timmar, tills dansarna slutar att dansa ... "

Så lyder beskrivningen av dansföreställningen ”Somewhere, some time”, som jag påbörjade sommaren 2019 under ett residens vid Danscentrum Syd. Sedan dess har dansen presenterats som solo, duo och trio vid b.la. ’SydhavnsTeater’ (DK) och ’Konstepidemien’ (SE). Det är rörelsematerialet från denna ännu icke färdiga föreställning som jag vill dela och tänka vidare på under Sharing Week på Danscentrum Syd.

Klassen på Danscentrum Syd’s Sharing Week startar med uppvärmning som består av improvisation och hands-on arbete följande alternativ teknikträning, som introducerar och bearbetar rörelseprinciperna i det koreografiska materialet. Vi kommer lära och dansa det koreografiska materialet, som är inspirerat av det system koreografen Trisha Brown använde i hennes solodans ”Locus”. Det är ett system som skapar ett komplext rörelsematerial med tydlig relation till rummet, där kroppens center försätts ur balans och där danstekniken blir central i arbetet. Dansmaterialet bearbetar den evigt pågående rörelsen i tid och rum, en annars så abstrakt idé men som genom dansen kan materialiseras och upplevas. Dansprojektet är grundat i den funktionella och ”greppbara” danstekniken men bjuder samtidigt in till en abstrakt dialog om vad rörelse i tid och rum (dans) är och kan vara.

Axel Berger

En privat handling i ett öppet rum.

I denna dans får deltagarna ge sig ut i par. Utanför byggnaden ska de hitta en plats; ett gathörn, en refug, ett arkitektoniskt

element som kan bära deras dans. Den ene har instruktioner för att guida den andre till att utföra en dans.

Dansen är en noggrann introspektion; den är möjligtvis expressiv eller måhända helt anspråkslös. Uppstår det en spänning mellan dansaren, guiden och den oinvigde förbipasserande?


Foto: Cathrine Hellberg

Sanna Blennow

Sharing session den 10 juni 11.15-12.45

What to expect? Please leave your expectations at the door and sing along with the Kings of Convenience song "I'd rather dance with you than talk with you, so why don't we just move into the other room. There's space for us to shake and 'hey, I like this tune'.

We be shaking, fake breathing, listening and diving into our bodies together with sweet sweat and other joyful activities towards elsewhere.

In the photo: Mikko Niemistö & Sanna Blennow

Documentation from the performance installation "Astral Projections" at Forum Box gallery, Helsinki (yet another exhibition closed down due to COVID-19). By Mikko Niemistö, Sanna Blennow, Olli Lautiola, Teo Lanerva & Justus K

Extra insatta sessions den 16+17 juni 10.00-11.30!

Morning Mash Up:

This is a workshop focusing on slowing down and listening up, maybe more like listening in - deep down.

Diving into our inner landscapes, weaving in and out of different practices - working as a sounding, moving, body. Thinking through a moving, sounding body is not taken for granted, or is it? Maybe. Never explain what it is not, it confuses people. Oops. Sorry not sorry, confusion is part of the game.

Together, on a safe distance, we will sweat sweet sweat and experience experiential experiments, aiming for a way of examining possible solutions to (fictional) struggles of the future.

Is this vague enough?

Buzzwords: Breathing, shaking, humming, rolling, talking, walking, gurgling, enjoying, riding the wave.


Nidia Martinez Barbieri

På Sharing sessions skulle jag vilja leka med följande idéer: kontakten mellan levande varelser, rytm, och bild.


Pilates Barre/Dans 15 & 18 Juni kl.10.00-11.30

"Many of us have experienced getting injured by using muscle strength in an ineffective way.

The proposal for these two classes is to work with the awareness on the intensity that each of us uses, allowing the body to work for or against the force of gravity, increasing or decreasing muscle activity, experiencing dynamic variations and qualities of movement.

We will begin the class with basic Pilates exercises on the floor to find the placement of the spine and pelvis, followed by exercises in standing position next to the Balett bar to find the core and alignment. To finish we will dance floor work sequences, awaking body tridimensionality. During the class we will keep practicing self observation, learning about ourselves and exploring different uses of the body. "Am I using the connection to the floor in an effective way? How much strength do I need to lift my legs in the air? Can I use images and give my body orders differently so I find my own techniques to perform setted movements?", those are some of the questions to guide our search."

Antoinette Helbing

"I give a contemporary class with a strong focus on floor work techniques.

Central questions are how to move the center in space efficiently, how to travel on the floor in order to gain as much space in the room as possible and how to use the limbs, especially hands and arms, in relation to the rest of body to help the center travel. We start by a gentle warm up on the floor.

Some days this might have the form of a guided improvisation through a couple of movement qualities that are useful on the floor, and other days it consists of calm exercises to warm up the synovial liquid in the joints and to slowly get the spine moving. Next is a research on the sequential order of body parts to find a natural flow of movement and to use only the amount of energy that is really needed to execute a movement.

In the middle of the class we have a section of strengthening exercises and phrases for the core and the arms – since they are essential to floor work. With the power just gained we improvise on going into and out of the floor playing with different kinds of movement qualities, movement principles and impulses, as well as elements of contact improvisation. Towards the end of the class we work on movement phrases that gather all the aspects that we’ve been touching throughout the whole class, especially going in and out of the floor and travelling through the whole room."


Antoinette Helbing graduated in 2008 from the ArtEZ Dansacademi Arnhem.

Already during her studies she made her first professional experiences as a guestdancer of the Citytheatre Görlitz, where she became company member from 2008 until 2010.Since 2010 Antoinette works as a freelance dancer and choreographer – dancing amongst others with Kitt Johnson, Aabendans Productions Roskilde (Thomas Eisenhardt/Catherine Poher) and Tina Taarpgard. Besides that she focusses mainly on developing her own approach towards choreography – for example with the creation of the solo-piece, Mir schwant, es wandelt…sich“ that won the first price in the Interface-Festival Görlitz in 2011 and her latest piece “How to be/loved” that toured through Holland, Russia and Denmark.

Helena Franzén

"Helena Franzéns klass är release baserad där medvetenheten om kroppens möjlighet till rörelse står i fokus. Golvövningar och inspiration av yoga är metoder i arbetet med att finna centrering, flexibilitet och styrka. Under klassen ges tid att uppmärksamma olika rörelsekvaliteter, där precision och den egna närvaron är betydelsefull.

Uppvärmningen är en förberedelse för ett längre frasmaterial där dynamik, rumsuppfattning och musikalitet exponeras och tydliggörs. Rumsliga ytterligheter och fysiska risktaganden uppmuntras.

Helena Franzén har över 25 års erfarenhet av undervisning. Hon undervisar regelbundet professionella klasser på Danscentrum Stockholm och danskompanier som Norrdans, Skånes Dansteater och Göteborgs operans danskompani. Helena är också regelbundet gästlärare på Kungliga Svenska Balettskolan och Balettakademien i Stockholm där hon ger klasser i repertoar, komposition och improvisation."


I Helena Franzéns arbete sätts den dansande, musikaliska kroppen i fokus. Fysiska funktioner, anatomiska strukturer och dynamiska förlopp är återkommande teman i hennes koreografiska arbete. Hennes verk beskrivs med ord som fysisk intelligens och rörelse poesi med nerv och närvaro- beskrivningar som tydliggör hennes plats i det svenska danslandskapet.

Efter utbildningen på Balettakademien i Stockholm 1986-89 och koreograf utbildningen på Danshögskolan 1996- 98, har Helena Franzen varit verksam som koreograf och dansare i 30 år och koreograferat över 80 verk och har turnerat i Skandinavien, USA, Sydamerika och i Baltikum.

Hon är en eftertraktad lärare och undervisar teknikklasser och repertoar för kompanier i Europa och Skandinavien.

Helena Franzén är hängiven sitt detaljerade rörelsespråk som är laddat med intrikata flöden, gränslösa variationer, explosivitet och poetisk närvaro. Tre kriterier är kännetecknande för hennes arbetssätt.: de rumsliga förutsättningarnas påverkan på koreografin, den täta dialogen med musiken som oftast är specialskriven samt de tekniskt drivna dansarna som är medskapare i arbetsprocessen.

2007 tilldelades Helena Franzén ett tioårigt konstnärsstipendium av Konstnärsnämnden. 2011 fick hon Stockholms stads kulturstipendium.

Helena Franzén tilldelades Svenska Teaterkritikers Förenings Danspris 2011. Med motiveringen: ”Under mer än två decennier har Helena Franzén utforskat och koncentrerat sitt koreografiska uttryck. Envetet och med rörelsen i centrum har hon finputsat och renodlat sitt språk tillsammans med dansarna.”


Clara Björck

"Med en stark bas i jazzens dynamiska grunder: låg tyngdpunkt, suspension, musikalitet och form har jag byggt upp en klass där du som deltagare ska få möjlighet att arbeta igenom kroppen och få med dig inspiration in i din egen verksamhet, vare sig du undervisar eller är dansare. Klassen innehåller en gedigen uppvärmning med fokus på att bygga upp styrka och flås. Detta följs av förflyttningar över golvet och avslutas med en längre koreografi. Ibland väver jag även in improvisation i klassen med utgångspunkt i ett fysiskt eller musikaliskt utforskande.

Jag är starkt influerad av min samtid och försöker inkorporera flera av jazzens olika stilar och uttryck – utan att för den skull släppa dess tradition."


Clara Björck är utbildad Jazzdanspedagog på Dans och Cirkushögskolan i Stockholm och arbetar numera som frilansande pedagog, koreograf och dansare.I sin undervisning har hon mött både barn och vuxna, professionella och nybörjare och har ett stort intresse för hur man kan utveckla jazzdansen både konstnärligt och i undervisningssituationer.

Carousel imageCarousel image

PRICES & ACCESS TO DAILY TRAINING

OM DAGLIG TRÄNING

Daglig träning på Danscentrum Syd håller en hög nivå för professionellt verksamma utövare inom dansfältet, främst dansare, koreografer och pedagoger. Klasser och workshops finns i stilarna balett, modernt/nutida dans, jazz och street.

Vem kan delta? Behöriga till den dagliga träningen är:

  • frilansande dansare
  • koreografer
  • danspedagoger

Gäller yrkesverksamma; genomgått en godkänd yrkesutbildning, inskrivna på AF kultur eller anslutna till Teaterförbundets riksavdelning för dans. Den som inte kan påvisa yrkesverksamhet under de senaste fem åren eller inte kan upprätthålla rätt nivå på klass kan nekas rätt till den dagliga träningen. Dansare och koreografer från institutionsteatrarna kan delta i träningen i mån av plats.

Priser våren 2020:

Enskild klass: 100 kr

Veckokort: 300 kr

Klippkort/10 klasser: 750 kr

Terminskort: 700 kr (medlem), 950 kr (icke-medlem)

Improvisationsklasser: 1 klipp eller 100 kr

Sharing sessions är kostnadsfritt för medlemmar. För icke medlemmar 1 klipp eller 100 kr/session.

Alla träningskort är även giltiga på daglig träning på DC Väst, DC Stockholm och Dansehallerne i Köpenhamn.

Observera att baletten/daglig träning på Balettakademien, Stockholm ej ingår i vårt träningskort.